Klantenservice: bestellen
Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestel eenvoudig bij Glazen.nl
Bij Glazen.nl plaats je makkelijk en snel je bestelling. Volg deze zes eenvoudige stappen:
-
Zoek je favoriete producten en voeg ze toe aan je winkelwagen.
-
Ga naar je winkelwagen door rechtsboven op het winkelmand-icoontje te klikken.
-
Klik op ‘Bestellen’. Je kunt inloggen met je Glazen-account of doorgaan als gast.
-
Vul je klantgegevens in en klik vervolgens op ‘Doorgaan’.
-
Vul je factuuradres in. Wil je de bestelling naar een ander adres laten verzenden? Vink dan ‘Verzenden naar ander adres’ aan en vul de gewenste gegevens in. Klik daarna opnieuw op ‘Doorgaan’.
-
Kies een betaalmethode en voltooi je bestelling. Na afronding ontvang je een orderbevestiging in je mailbox.
Problemen met bestellen?
Lukt het niet om je bestelling te plaatsen? Probeer het dan de volgende dag opnieuw of neem contact met ons op via e-mail of WhatsApp.
Moet ik een account aanmaken als ik een bestelling plaats?
Het is niet verplicht om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen, maar we raden het wel aan. Door een account aan te maken, profiteer je van verschillende voordelen, zoals het gemakkelijk volgen van je bestelling. Als je jouw accountgegevens aanvult, geniet je bovendien van nog meer extra voordelen.
Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond en de betaling is voltooid, ontvangt je per mail de bestelbevestiging. Je vindt in de bevestiging ook het ordernummer terug. Deze kun je gebruiken mocht je vragen hebben over je bestelling. Als je bij ons een account hebt aangemaakt zie je jouw bestelling uiteraard ook terug in jouw account.
De bestelbevestiging is nog geen verzendbevestiging. De verzendbevestiging ontvangt je per mail op het moment dat jouw bestelling gereed is voor verzending samen met de Track & Trace code.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt voltooid, krijg je een bevestigingsmail van je bestelling. Zodra je bestelling klaar is om te worden verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail, inclusief een Track & Trace-code.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Je ontvangt nadat je jouw bestelling hebt afgerond en betaling is voltooid per e-mail een bestelbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Dan kan het zijn dat jouw bestelbevestiging in de spam of reclame map terecht is gekomen.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. Mocht je na ontvangst toch niet helemaal tevreden zijn over de bestelling kun je deze gemakkelijk retourneren.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Je kunt bij het afronden van jouw bestelling bij bezorgopties kiezen voor een ander bezorgadres. Je hebt ook de mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een servicepunt bij jou in de buurt.
Contactgegevens
Lamperjee Hospitality BV
Haringbuisdijk 495
1086 VA Amsterdam (Op afspraak)
KVK: 86772791
BTW nr: NL864079746B01
Whatsapp : +31 6 13029855 (Alleen Whatsapp)
(ma t/m vr: 08:30 uur – 16:30 uur)
Algemeen: klantenservice@glazen.nl




