Klantenservice: retour aanmelden
Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.
Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling terug?
Te veel of verkeerde glazen besteld? Geen probleem. We leggen je uit hoe je deze het best naar ons terug kunt sturen.
Wil je glazen retour sturen dan mag dat binnen 45 dagen na ontvangst. De glazen die je wilt retourneren mogen niet gebruikt zijn en moeten in de originele doos zitten en dienen voorzien te zijn van eventuele stickers.
De retourkosten bedragen € 6,99 per pakket binnen Nederland en alle overige landen € 8,99.
Stap voor stap
- Meld het artikel retour
Toch niet helemaal tevreden met je glazen, meld ‘m dan als retour aan via onderstaande button en volg de verzendinstructies.
- Inpakken
Zorg er voor dat je de glazen goed verpakt. Eventuele breuk zal voor eigen rekening komen.
- Lever je pakketje in
Print het retourlabel, plak die op de doos en breng je pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Geen printer? Laat dan de barcode vanaf je telefoon scannen. Bewaar je verzendbewijs, zodat we je artikel kunnen traceren als er iets misgaat.
- Volg je retour
Je kunt je retourzending altijd volgen via de mail die je ontvangt als de retour is verwerkt.
- Wij betalen je terug
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen 45 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 45 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.
Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht? Dan moet je ons hiervan op de hoogte stellen via een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post, fax of e-mail). Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven, hoef je je verklaring alleen maar te versturen voordat de termijn van 45 dagen is verstreken.
Gevolgen van herroeping
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Let op: als je slechts een deel van je bestelling retourneert, krijg je de leveringskosten niet terug.
We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk hebt ingestemd met een andere methode. Voor deze terugbetaling brengen wij geen kosten in rekening.
We mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen of totdat jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd, afhankelijk van welk moment eerder is.
Je moet de producten zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 45 dagen na de dag waarop je je herroeping hebt gemeld, naar ons terugsturen of aan ons overhandigen. Je bent op tijd als je de producten terugstuurt voordat de termijn van 45 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening.
Ons retouradres
Glazen.nl
Achtergracht 11
1017WL Amsterdam
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Contactgegevens
Lamperjee Hospitality BV
Haringbuisdijk 495
1086 VA Amsterdam (Op afspraak)
KVK: 86772791
BTW nr: NL864079746B01
Whatsapp : +31 6 13029855 (Alleen Whatsapp)
(ma t/m vr: 08:30 uur – 16:30 uur)
Algemeen: info@glazen.nl