Klantenservice: retourneren
Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wil je glazen retour sturen dan mag dat binnen 45 dagen na ontvangst. De glazen die je wilt retourneren mogen niet gebruikt zijn en nog in de originele doos zitten en dienen voorzien te zijn van eventuele stickers.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten bedragen € 6,99. binnen Nederland en alle overige landen € 8,99 per pakket. Je kunt hier je retour aanmelden.
Dit bedrag wordt ingehouden op te bedrag dat wij terug storten
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je retour eenvoudig aanmelden door te klikken op onderstaande button.
Hoe lang duurt de retourverwerking en terugbetaling?
Zodra ons distributiecentrum je retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling.
Er is een glas gebroken, wat moet ik nu doen?
Je mag er natuurlijk vanuit gaan dat je bestelde glazen onbeschadigd aankomen. Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt, bijvoorbeeld tijdens de verzending. In dit geval vragen wij je hier melding van te maken bij onze customer care afdeling. Je kan het beste contact opnemen via ons contact formulier stuur direct foto’s mee. Wij nemen je bericht binnen 48 uur in behandeling en bieden je een passende oplossing.
Kan ik glazen omruilen voor een andere maat?
Op dit moment bieden wij (nog) geen optie om glazen te ruilen voor een andere maat. Als je een andere maat wenst te ontvangen, adviseren wij je om de glazen te retourneren. Als de retourzending voldoet aan onze retourvoorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste maat glazen.
Kan ik items uit de SALE retourneren?
Indien de items die in de SALE zijn voldoen aan onze retourrichtlijnen, heb je de mogelijkheid om deze terug te sturen. Na ontvangst en verwerking van jouw retourzending, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen
Mijn retournering is nog niet verwerkt, wat nu?
Het is verstandig om je verzendbewijs altijd zorgvuldig te bewaren totdat je van ons hoort dat je retourverzoek is afgehandeld. Totdat we je retourzending hebben ontvangen, ben jij als afzender van het pakket verantwoordelijk voor de verzending. Daarom adviseren we je om de track en trace-informatie te volgen. Als je vragen hebt over je retourzending, zullen we je om het verzendbewijs vragen.
Contact gegevens
Haringbuisdijk 495
1086VA Amsterdam
(Geen bezoekadres)
Whatsapp : +31 6 13029855 (Alleen Whatsapp)
(ma t/m vr: 08:30 uur – 16:30 uur)
Algemeen: info@glazen.nl