Klantenservice: retourneren
Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wil je glazen retour sturen dan mag dat binnen 45 dagen na ontvangst. De glazen die je wilt retourneren mogen niet gebruikt zijn en nog in de originele doos zitten en dienen voorzien te zijn van eventuele stickers.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten bedragen € 6,99. binnen Nederland en alle overige landen € 8,99 per pakket. Je kunt hier je retour aanmelden.
Dit bedrag wordt ingehouden op te bedrag dat wij terug storten
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je retour eenvoudig aanmelden door te klikken op onderstaande button.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen 45 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 45 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.
Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht? Dan moet je ons hiervan op de hoogte stellen via een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post, fax of e-mail). Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven, hoef je je verklaring alleen maar te versturen voordat de termijn van 45 dagen is verstreken.
Gevolgen van herroeping
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Let op: als je slechts een deel van je bestelling retourneert, krijg je de leveringskosten niet terug.
We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk hebt ingestemd met een andere methode. Voor deze terugbetaling brengen wij geen kosten in rekening.
We mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen of totdat jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd, afhankelijk van welk moment eerder is.
Je moet de producten zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 45 dagen na de dag waarop je je herroeping hebt gemeld, naar ons terugsturen of aan ons overhandigen. Je bent op tijd als je de producten terugstuurt voordat de termijn van 45 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening.
Ons retouradres
Glazen.nl
Achtergracht 11
1017WL Amsterdam
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe lang duurt de retourverwerking en terugbetaling?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Er is een glas gebroken, wat moet ik nu doen?
Je mag er natuurlijk vanuit gaan dat je bestelde glazen onbeschadigd aankomen. Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt, bijvoorbeeld tijdens de verzending. In dit geval vragen wij je hier melding van te maken bij onze customer care afdeling. Je kan het beste contact opnemen via ons contact formulier stuur direct foto’s mee. Wij nemen je bericht binnen 48 uur in behandeling en bieden je een passende oplossing.
Kan ik glazen omruilen voor een andere maat?
Op dit moment bieden wij (nog) geen optie om glazen te ruilen voor een andere maat. Als je een andere maat wenst te ontvangen, adviseren wij je om de glazen te retourneren. Als de retourzending voldoet aan onze retourvoorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste maat glazen.
Kan ik items uit de SALE retourneren?
Indien de items die in de SALE zijn voldoen aan onze retourrichtlijnen, heb je de mogelijkheid om deze terug te sturen. Na ontvangst en verwerking van jouw retourzending, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen
Mijn retournering is nog niet verwerkt, wat nu?
Het is verstandig om je verzendbewijs altijd zorgvuldig te bewaren totdat je van ons hoort dat je retourverzoek is afgehandeld. Totdat we je retourzending hebben ontvangen, ben jij als afzender van het pakket verantwoordelijk voor de verzending. Daarom adviseren we je om de track en trace-informatie te volgen. Als je vragen hebt over je retourzending, zullen we je om het verzendbewijs vragen.
Contactgegevens
Lamperjee Hospitality BV
Haringbuisdijk 495
1086 VA Amsterdam (Op afspraak)
KVK: 86772791
BTW nr: NL864079746B01
Whatsapp : +31 6 13029855 (Alleen Whatsapp)
(ma t/m vr: 08:30 uur – 16:30 uur)
Algemeen: info@glazen.nl