Klantenservice

Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.

We staan voor je klaar.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Checkboxes
Dit formulier vraagt u om uw naam en email adres zodat wij met u kunnen communiceren. Uw gegevens worden worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.

Veelgestelde vragen

Bij elk artikel staat de levertijd vermeld. Voor steeds meer producten geldt: vóór 14:59 besteld, morgen in huis. Bestellingen worden verzonden op werkdagen (ma-vr) tot 14:59. Check altijd de levertijd goed. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

Meerdere artikelen

Bestel je meerdere artikelen? We verzenden alles in één keer – volgens de langste levertijd. Zo blijven we duurzaam. 🍀

Nederland: Gratis verzending vanaf € 75,- anders € 5,99
België & Duitsland: Gratis verzending vanaf € 100,- anders € 7,99
Spanje, Frankrijk & Luxemburg: Gratis verzending vanaf € 100,- anders € 8,99

Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst en de betaling is voltooid een bestelbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling gereed is om aan je te versturen ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een Track & trace code.

Te veel of verkeerde glazen besteld? Geen probleem. Je kunt je aankopen binnen 45 dagen aan ons retourneren. Je geld wordt dan binnen 2 dagen teruggestort op je rekening.

De retourkosten bedragen € 6,99. binnen Nederland en alle overige landen € 8,99 per pakket. Je kunt hier je retour aanmelden.

We staan voor je klaar.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Checkboxes
Dit formulier vraagt u om uw naam en email adres zodat wij met u kunnen communiceren. Uw gegevens worden worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.

Contactgegevens