Klantenservice: retour aanmelden
Heb je vragen over je bestelling? Of wil je weten wanneer je bestelling komt? We leggen je het allemaal rustig uit.
Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling terug?
Te veel of verkeerde glazen besteld? Geen probleem. We leggen je uit hoe je deze het best naar ons terug kunt sturen.
Wil je glazen retour sturen dan mag dat binnen 45 dagen na ontvangst. De glazen die je wilt retourneren mogen niet gebruikt zijn en moeten in de originele doos zitten en dienen voorzien te zijn van eventuele stickers.
De retourkosten bedragen € 6,99 per pakket binnen Nederland en alle overige landen € 8,99.
Stap voor stap
- Meld het artikel retour
Toch niet helemaal tevreden met je glazen, meld ‘m dan als retour aan via onderstaande button en volg de verzendinstructies.
- Inpakken
Zorg er voor dat je de glazen goed verpakt. Eventuele breuk zal voor eigen rekening komen.
- Lever je pakketje in
Print het retourlabel, plak die op de doos en breng je pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Geen printer? Laat dan de barcode vanaf je telefoon scannen. Bewaar je verzendbewijs, zodat we je artikel kunnen traceren als er iets misgaat.
- Volg je retour
Je kunt je retourzending altijd volgen via de mail die je ontvangt als de retour is verwerkt.
- Wij betalen je terug
Na ontvangst in ons magazijn wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.
Contactgegevens
Haringbuisdijk 495
1086VA Amsterdam
(Geen bezoekadres)
Whatsapp : +31 6 13029855 (Alleen Whatsapp)
(ma t/m vr: 08:30 uur – 16:30 uur)
Algemeen: info@glazen.nl